Skip to main content

දැන් හැමෝම දන්නේ ශිවන්‍යා කියලා

හඬකැවීම් ශිල්පිනියක, නිරූපිකාවක මෙන්ම ගායන ශිල්පිනියක ලෙසද කටයුතු කරන පූර්ණිමා විදේශිකාමේ වනවිට ඉහළ ජනප්‍රියත්වයක් හිමි කරගෙන සිටින්නීය. ඒ පසුගියදා විකාශය නිමා වූ 'ප්‍රේම දඩයම' ටෙලිනාට්‍යයේ ශිවන්‍යාගේ චරිතයට හඬ කැවීම හේතුවෙනි. මේ වනවිට උසස් පෙළ අධ්‍යාපනය අවසන් කර විශ්වවිද්‍යාල ප්‍රවේශය ලබාසිටින ඇය සිය නව තොරතුරු පිළිබඳ කළ සංවාදයකි මේ.

මේ දවස්වල මුණගැහෙන අය ඔයාව හඳුන්වන්නේ ශිවන්‍යා කියලද? පූර්ණිමා කියලද?
ශිවන්‍යා කියලා තමයි. දැන්නම් පූර්ණිමා කියලා කියන්නෙම නැති තරම්.

20170116Poornima-1මොකද ඒ ගැන හිතෙන්නේ?
මට ගොඩක් සතුටුයි. මම හඬකවපු පළමුවැනි නාට්‍යය මේක. කලින් නිර්මාණවලට සහභාගි වෙන්න ආරාධනා ලැබුණත් මම සහභාගි වුණේ නෑ. පළමුවැනියටම හොඳ නිර්මාණයකින් ඉදිරියට එන්න ලැබීම ගැන සතුටුයි.

ලැබුණු ජනප්‍රියත්වයත් එක්ක ආඩම්බරයකින්ද ඉන්නෙ?
එහෙම ආඩම්බරයක් නැහැ. එහෙම වෙන්නෙත් නෑ. එහෙම දෙයක් තියෙනවා නම් ඒක වැරදියි.

දැන් නාට්‍ය අවසානවුණා නේද? ඒ ගැන මොකද වෙන්නේ?
ඊටපස්සෙ ප්‍රේමායුධ කියලා වෙනත් කතාවක වැඩකටයුතු කරනවා. එතැනින් පසුව ප්‍රේම දඩයම 2 ප්‍රේක්ෂකයන්ට බලන්න පුළුවන් වෙයි.

ඔබට ආරාධනා ලැබිලා තිබෙන වෙනත් නිර්මාණ?
ආරාධනා නම් ලැබෙනවා. ඒ හැම ආරාධනාවක්ම මම බාරගන්නෙ නැහැ. හරියන සහ මම කැමති නිර්මාණවලට විතරක් දායක වෙනවා. සුසිල මොබයිල් ටීවී එකේ මට ගීතයක් ගායනා කරන්න අවස්ථාව ලැබුණා. ඒක තව ටික දවසකින් රිලීස් වේවි.

20170116Poornima-2ඔබේ ඉගෙනීම්කටයුතු ගැන කතා කළොත්?
ගිය අවුරුද්දෙ තමයි මම උසස්පෙළ කළේ. මම පළමුවැනි වතාවෙන්ම විශ්වවිද්‍යාලයට තේරුණා. මේ වසරේ ඉඳන් විශ්වවිද්‍යාල අධ්‍යාපනය ලබන්න බලාපොරොත්තුවෙන් ඉන්නවා.

ඔබ හඬකැවීම් ශිල්පිනියක් කියනවාටත් වඩා නිරූපණ ශිල්පිනියක් ලෙස දස්කම් දැක්වූවා. ඒ අවස්ථාව ලැබුණේ ශිවන්‍යාට පස්සෙද?
මම වෘත්තීයමය නිරූපණ ශිල්පිනියක් නෙවෙයි.  හිතවත්කමක් මත හෝ මට ගැළපෙනවයි කියලා හිතෙන දේකට ආරාධනාවක් ලැබුණොත් මම බාරගන්නවා. එහෙම නැතුව මම මොඩ්ල් කෙනෙක් ලෙස ක්ෂේත්‍රයට එන්නෙ නෑ.

මීට අමතරව ඔබේ වෙනත් දක්ෂතා තියෙනවාද?
ඔව්, මම Vitalize Shadow Drama කණ්ඩායමේ සාමාජිකාවක ලෙස කටයුතු කරනවා. අපට ජාතික මට්ටම අබිබවා ජාත්‍යන්තරයට යෑමේ අවස්ථාව ලැබිලා තියෙනවා. ඉදිරියට අපේ කණ්ඩායමේ තවත් වැඩකටයුතු දැකබලාගන්න පුළුවන්.

ඒපැත්තට යොමුවෙන්න හිතුවේ ඇයි?
මම පාසල් කාලයේදීAerobicsgymnastic කළා.  අවුරුදු 19න් පහළ සමස්ත ලංකා ප්‍රථම, දෙවැනි ස්ථාන ලබාගන්න අපේ කණ්ඩායමට හැකියාව ලැබිලා තිබෙනවා. මම පාසල් කාලය නිමවෙනකන්ම ක්‍රීඩා කළා. ඒ හැකියාවන් එක්ක තමයි මම Shadow Dramaවලට යොමුවුණේ. ඒ හැකියාවන් නැතුව සාමාන්‍ය කෙනෙකුට ඒක කරන්න අමාරුයි.

20170116Poornima-4
මේ කටයුතුත් එක්ක කාල කළමනාකරණය කරන්නේ කොහොමද?
කොච්චර වැඩ තිබුණත් ලොකු කාර්යබහුලත්වයක් ඇතිවෙන්නේ නැහැ. මම රූපවාහිනී ළමා වැඩසටහන් නිවේදිකාවක ලෙසත් කටයුතු කළා. ඒ වගේම හඬකැවීම්. එක දිගට රෙකෝඩින් තියෙන දවසුත් තියෙනවා. ඒ දවස්වලට පොඩි කාර්යබහුලත්වයක් තිබුණත් හැමවෙලාවෙම එහෙම නැහැ. ඉදිරියට ඉගෙනීමේ කටයුතුත් තියෙන නිසා ගොඩක් කාර්යබහුල වෙයි.

ඉගෙනීමේ කටයුතුත් එක්ක ඔබ කලාවෙන් ඈත් වෙනවාද?
කලාව සහ අධ්‍යාපනය අතර ලොකු සම්බන්ධතාවක් තියෙනවා. මම පුංචිකාලෙ ඉගෙනගන්න දේවල් එක්කම ගොඩක් බාහිර ක්‍රියාකාරකම් කළා. ක්‍රීඩාව, ගායනය, නර්තනය, රඟපෑම මේ හැමදේම කළා. ඒ හින්දා මම හිතනවා අධ්‍යාපනය කියන දේට කලාව කියනදේ හුඟක් වැදගත්. කිසිම අවස්ථාවක අධ්‍යාපනයට කලාව බාධාවක් වෙන්නෙ නැහැ.  එය මම තදින්ම විශ්වාස කරන දෙයක්. ඒනිසා ඒ දෙකම  සමබරව කිරීමේ හැකියාව මටතියෙනවා.

ඉදිරි බලාපොරොත්තු මොනවාද?
හොඳින් අධ්‍යාපනය ලබලා උපාධිය ලබාගැනීම තමයි බලාපොරොත්තුව. ලංකාව වගේ රටක කලාව වෘත්තිය බවට පත් කරගෙන ඉදිරියට යන්න බැහැ කොහොමටවත්. ඒ නිසා වෘත්තියලෙස මගෙ අධ්‍යාපන මට්ටමෙන් රැකියාවක් තෝරාගන්නවා. කලාව අත්හරින්නේ නැහැ. එහි ලැබෙන නිර්මාණ එක්ක මට ගැළපෙන නිර්මාණ තෝරාගෙන වැඩකටයුතු කරගෙන යනවා.

මතක් කළ යුතු පිරිසක් ඉන්නවාද?
මගේ අම්මා, තාත්තා, අයියා, මල්ලි ඇතුළු පවුලේ පිරිස, විශේෂයෙන් ශිවන්‍යා සඳහා අවස්ථාව ලබාදුන්න අධ්‍යක්ෂක දීපාල් සාමක අයියා, සංජය මාමා, සමුද්‍රා මිස් මතක් කළ යුතුයි. රවීන්ද්‍ර මෙන්ඩිස් සර් මතක් කළ යුතුයි. සිරස ටීවී ආයතනයයි,ඊට අමතරව මගේ යහළුවන් ඇතුළු මට උදවු කළ සියලු දෙනාවත් මතක් කළ යුතුයි.
ඩිලාන් ක්‍රිෂාන්ත / ඡායාරූප - කවීත් මිලින්ද
20170116Poornima-3

source Saravita

Popular posts from this blog

කවුරුත් දන්නා, පානදුරේ නංගිගේ, ඔබ නොදත් සත්‍ය කතාව. අවසානයේ ඇය මංගල ගමන ගියාය.

(මෙම ලිපිය උපුටා ගන්නා ලද්දකි. ලේඛකයාගේ සමහර වචන සංස්කරණය නොකර දැමු බව කරුණාවෙන් සලකන්න ) නිරුවත මතම හැමිණෙන්නට මාන බලන පරයන්.... පිරිමින් යනු කවුදැයි හඳුනගන්.... අම්මෙක් සහෝදරියක් ගැන හෝ හැගීමක් නැති පරයන්..., ගෞරවය යනු කුමක්දැයි පහදන්.. ඇය සැවොම අතරේ ප්‍රසිද්ධ පානදුර නංගී ලෙසය.. ඇය සැබවින්ම ලස්සනය.. දගකාරය.. අනුරාගීය.. ඇය භද්‍ර යෞවන වියේදි තම පතිවත තමන් ආදරය කරපු පිරිමියාට පුද කරන්නේ දුරදිග නොබලාය… ඉන් නොනැවතෙන ඇය තම නිරුවත් ඡායාරූප සහ වීඩීයෝපට පෙම්වතාට යවන්නෙ ඔහු කෙරේ ඇති විශ්වාසය නිසාය. මොවුන්ගේ පෙම් සුව විදීමේ අනුරාගී අවස්ථා පෙම්වතා විසින් ඇයගේ කැමැත්තෙන් වීඩීයෝ කරන්නෙ ඔවුන් විඳපු සතුට මතක සටහන් ලෙස තබා ගැනීමට විය යුතුය.. සිදුවන්නේ නොසිතපු දෙයකි.. පෙම්වතාගෙ ජංගම දුරකතනයෙන් තම පෙම්වතියගෙ සහ ඔහුගෙ නිරුවත් දර්ශන ඇතුළත් චිපය අතුරුදහන් වන්නේ ප්‍රශ්න වැළකට ආරම්භයක් ගෙන දෙමිනි.. ඇය සිය පෙම්වතා ඉදිරියේ දැමූ ආලවට්ටම් සමඟින් නිල් චිත්‍රපටවල අඩංගු සියලුම ආකාරයේ ජවනිකා සමඟින් එම වීඩීයෝ පට අන්තර්ජාලයට එකතු වන්නේ ඇයව සමාජය තුළ බඩුවක් කරමිනි.. වීඩීයෝ පට නිකුත් වූ පසු කවර කතාද? ලං

Thilini Amarasooriya B'day Celebration

Share this Story :

මට කවුරු සමගවත් තරඟයක් නැහැ

නවක නිරූපණ ශිල්පිනියක් වන සංජානා ඔනාලි මේ වනවිට නිරූපණ ක්ෂේත්‍රයට සම්බන්ධ වී කුඩා කාලයක් වූවත් ඇය නිර්මාණ රැසකට දායකත්වය ලබා දී තිබෙනවා. තවමත් අධ්‍යාපනය හදාරන ඇය නිරූපණ ක්ෂේත්‍රයෙන් ඉදිරියට යන්න බලාපොරොත්තු වෙනවා. ඉතින් ඒ නිසා සංජානාට අප ‘සාරවිට’ කතාබහට ඇයව සම්බන්ධ කරගත්තා. ඔබ ගැන හඳුන්වා දුන්නොත්? මගේ නම සංජානා ඔනාලි. මමයි අම්මායි තාත්තයි නංගි තමයි පවුලේ ඉන්නේ. නංගි තවම පාසල් යනවා. මට වයස අවුරුදු 22යි. මම නිරූපණ ශිල්පිනියක් විදිහට වැඩකටයුතු කරනවා. ඊට අමතරව මම පෞද්ගලික විශ්ව විද්‍යාලයක අධ්‍යාපනය හදාරනවා. නිරූපණයට සම්බන්ධ වෙලා කොපමණ කාලයක් වෙනවාද? ගිය අවුරුද්දේ තමයි නිරූපණයට සම්බන්ධ වෙන්නේ. මේ වෙද්දි මොනවද දායක වෙලා තිබෙන නිර්මාණ? බ්‍රයිඩ්ල් ෂූට් කරලා තියෙනවා. ටී.වී කමර්ෂල් රැසක් කරලා තිබෙනවා. ටෙලි නාට්‍යවලට රංගනයෙන් දායක වෙලා තිබෙනවා. හැබැයි තවමත් විකාශය වෙලා නැහැ. මියුසික් වීඩියෝවලට ආරාධනා ලැබිලා තියෙනවා. ඉදිරියේදි සම්බන්ධ වෙන්න බලාපොරොත්තුවක් තියෙනවා. දායක වුණු ටෙලි නාට්‍ය ගැන කිව්වොත්? ටෙලි නාට්‍යයයේ නම ‘අභි’. තවම විකාශය ඇරඹුවේ නැහැ. රූ ගත කිරීම් අවසන් වෙල